Business Centered Design Thinking
Krok bliżej do biznesowego sukcesu!
3-dniowy warsztat Business Centered Design Thinking wyposaża liderów oraz menadżerów w umiejętności potrzebne do podejmowania skoncentrowanych na użytkowniku decyzji, które stanowią wartość zarówno dla biznesu i dla klienta.
Business Centered Design Thinking koncentruje się na potrzebach firmy. Opiera się na głębokim zrozumieniu kontekstu biznesowego, oraz wypracowaniu innowacyjnych rozwiązań służących efektywnemu realizowaniu celów organizacji, np.: zwiększenie konkurencyjności i efektywności operacyjnej, maksymalizacja zysku przy minimalizacji kosztów.
Wspierając kultutę emaptii, innowacji i ciągłego uczenia się, kursanci będą lepiej przygotowani do skutecznego kierowania zespołami, reagowania na zmiany oraz do strategicznego kierowania organizacją w kierunku długoterminowego sukcesu.
Cele warsztatu:
Wypracowanie wspólnej wizji i kierunku działania: głębokie zrozumienie kontekstu biznesowego.
Wyposażenie specjalistów zespołów w narzędzia i metody tworzenia rozwiązań zorientowanych na użytkownika.
Wspieranie kultury eksperymentowania i innowacji opartych na procesie Design Thinking.
Uczestnicy warsztatu dowiedzą się:
Jak tworzyć wspólną wizję dla całej organizacji.
Jak dopasować wizję do konkretnych celów w oparciu o dogłębne zrozumienie kontekstu biznesowego.
Jak opracować mapę interesariuszy i wykorzystać ją do stworzenia hipotezy biznesowej.
Jak przygotować realny prototyp i przetestować rozwiązanie w praktyce.
Korzyści:
Udoskonalenie umiejętności strategicznego rozwiązywania problemów:
Uczestnicy nauczą się podchodzić do biznesowych problemów w sposób wykraczający poza tradycyjne podejście do biznesu.
Zrozumienie potrzeb klientów:
Kursanci nauczą się patrzeć na decyzje biznesowe z punktu widzenia klienta, pogłębiając tym samym empatię dla potrzeb i preferencji użytkownika.
Zwiększenie innowacyjności i kreatywności:
Dzięki technikom tworzenia pomysłów, a także ćwiczeniom kreatywnego rozwiązywania problemów, uczestnicy odblokowują nowe sposoby myślenia, co przekłada się na napędzanie innowacji.
Czas trwania: 3 dni
Wielkość grupy: od 8 do 20 osób
Forma szkolenia: stacjonarna, lub online.
Zapewniamy: materiały szkoleniowe (podręcznik z ćwiczeniami, notatniki, długopisy, karteczki), certyfikat.
Cena szkolenia: cena szkolenia zaczyna się od 3500 pln netto. Ostateczna wycena zależy od miejsca szkolenia (dojazd, ewentualny nocleg trenera, wynajem sali). Aby uzyskać pełną wycenę, wypełnij formularz w zakładce kontakt.